شناسه خبر : 78587
سه شنبه 13 آبان 1399 , 18:58
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آینده متعلق به دانش‌آموزان رهروی راه "حاج‌قاسم"

بوشهر| آینده متعلق به دانش‌آموزان رهروی راه "حاج‌قاسم" است/ ظهور نشانه‌های افول رژیم آمریکا

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه "آمریکا به عنوان سردمدار استکبار و ظلم رو به افول و نابودی است" گفت: آینده متعلق به آن دانش‌آموزی است که مسیر و راه شهید حاج قاسم سلیمانی را طی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، حجت‌الاسلام یوسف جمالی ظهر امروز در آیین نواختن زنگ استکبارستیزی در مدرسه اتحاد بوشهر با گرامیداشت 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ویژگی‌های این روز ملی را برشمرد و اظهار داشت: تبعید حضرت امام راحل به ترکیه در 13 آبان 1343، کشتار بی‌رحمانه دانش‌آموزان در 13 آبان 1357 و تسخیر لانه جاسوسی در 13آبان 1358 از جمله رویدادهای 13 آبان در ادوار مختلف تاریخی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی فقط یک نام و عنوان نیست تصریح کرد: مبارزه با استکبار جهانی یک رسالت و ماموریت برگرفته از آیات قرآن کریم است که همچنان این رسالت استمرار دارد.نشانه‌های افول آمریکا ظهور کرده است.

وی با اشاره به اینکه استکبارستیزی یک مکتب است تاکید کرد: آینده متعلق به آن دانش‌آموزی است که مسیر و راه شهید حاج قاسم سلیمانی را طی می‌کند.

 مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر هم در این آیین با اشاره به شرایط کرونایی گفت: در سال‌های گذشته مراسم 13 آبان با حضور گسترده دانش آموزان برگزار می‌شد اما امسال به سبب شرایط خاص کرونایی، این مراسم با رعایت دستورالعمل‌ها و به صورت نمادین اجرا شده است.

علیمراد کرمی با بیان اینکه در 13 آبان اتفاقات مهمی در تاریخ انقلاب رخ داده است، اظهار کرد: روشنگری‌های حضرت امام(ره) درباره لایحه کاپیتولاسیون سبب شد تا رژیم شاهنشاهی در روز 13 آبان سال 43 حضرت امام(ره) را  به کشور ترکیه تبعید کند.

وی، شهادت تعدادی از دانش آموزان در راهپیمایی مسالمت آمیز و آرام در سال 57 را از دیگر اتفاقات مهم و سرنوشت ساز در تاریخ انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 13 آبان58 از دیگر وقایع تاثیرگذار و مهم تاریخ انقلاب است چراکه این حرکت انقلابی که توسط حضرت امام به عنوان انقلاب دوم نامگذاری شد، سبب افزایش دشمنی آمریکا با ملت ایران شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi